Reference tvorba obsahu

GWF_8265 Eva HölgyeEVA Hölgye

Marketingová manažerka ve společnosti Delfin travel s.r.o.

Naši kampaň na serveru Novinky.cz jsme spustili začátkem roku. V rubrice Cestování / Pobytová exotika zveřejňujeme dvanáct PR článků měsíčně po dobu jednoho roku.

Cílem této kampaně je oslovit další segment naší cílové skupiny. Vnímáme ho jako prostor, kde můžeme více s klienty komunikovat, inspirovat je a dále směrovat. Na počátku jsme měli jasno v tom, že chceme, aby byla rubrika autorská, autentická a profesionální. Proto jsme se rozhodli oslovit přímo společnost PROSPECTEA Česká republika, s.r.o., aby nám pomohla s psaním textů.

Na startu jsme společně zpracovali obsahovou strategii a časový harmonogram. V této chvíli nám společnost Prospectea pomáhá s řízením celého projektu. Dostáváme od nich autorské texty, které jsou po jazykové korektuře, fakticky správné, ale hlavně čtivé. Čtenost jednotlivých článků je v řádech tisíců, nejatraktivnější si přečte více než 17 000 lidí. Následným efektem je i zvyšování návštěvnosti našeho webu www.dovolenaproseniory.cz.

„Se spoluprací jsem velmi spokojená. Je naprosto profesionální a proklientská. Dá se říci, že moje očekávání naplnila a rozhodně předčila v tom, jak kvalitní materiál od vás získáváme.“

 


ALŽBĚTA HORÁKOVÁ

Marketingová manažerka ve společnosti VETOS group s.r.o.

Jsem velmi spokojená s naší novou firemní brožurou, kterou jsme tvořili k 25. výroční naší společnosti. Od spolupráce s PROSPECTEA Česká republika, s.r.o. jsem očekávala, že mi usnadníte obrovskou část mojí  práce na brožuře, a tak se opravdu stalo. Dodala jsem pouze „hrubá“ data a vše jste doladili do perfektního výsledku. Brožura komunikuje přesně to, co jsem chtěla. Texty jste upravili tak, že jsou čtivé a poutavé, grafika je nápaditá. Ráda se na vás v budoucnosti opět obrátím. Děkuji mockrát. Velmi se těším na reakce okolí.