Obsahová strategie

Čím méně budete komunikovat se svým okolím – pomocí mailingů, obsahu na vašem webu, blogu, sociálních sítí či prostřednictvím vašich dalších firemních médií – tím menší budete mít dosah, tím menší budete mít vliv. Tím méně budete důvěryhodní, tím více vám budou protékat obchody mezi prsty.

Naše zkušenost je taková, že pokud firma nemá naplánovanou strategii ani kroky k tvorbě a zveřejňování komunikace směrem ke své cílové skupině, pak je taková komunikace nahodilá a nemá potřebný dopad.

Proto jsme připravili konzultaci, kde vás touto problematikou krok za krokem provedeme a ze které budete odcházet s náčrtem obsahové strategie v ruce a přesným zadáním svého prvního článku.

Jak to probíhá:

  1. Podíváme se na vaše stávající marketingové a PR aktivity. Zaměříme se na ty, které se týkají tvorby obsahu.
  2. Zanalizujeme, jak využít propojení PR, marketingu a obchodu ve vaší firmě a jak to souvisí s penězi, které do vaší firmy přitékají.
  3. Vyspecifikujeme si vaše cílové skupiny.
  4. Projdeme nástroje PR, které můžete využít.
  5. Vypracujeme seznam témat, která budou vaše zákazníky zajímat.
  6. Připravíme plán co, komu, kam a proč komunikovat a jak budete měřit výsledky.
  7. Dostanete zadání k tvorbě článku – návod, co tam rozhodně nesmí chybět, ať už budete psát a publikovat článek sami nebo na co rozhodně nezapomenout, pokud byste zadávali tvorbu externí agentuře.

Co získáte:

  1. Plán komunikačních témat
  2. Frekvenci a termíny komunikace
  3. Terminály, kudy a kam budete komunikovat
  4. Plán, jak se dostat k informacím, bez kterých se nedá tvořit
  5. Připravený podklad k zadání pro tvorbu článku

Cena konzultace (2 – 4 hod) pro přípravu základní obsahové strategie je 2 500 Kč bez DPH / 1 hod.

 

Kdo s vámi konzultaci povede? 

zdenka_1

 

 

 

 

Zdeňka Škochová je výkonná ředitelka společnosti PROSPECTEA Česká republika, s.r.o., konzultantka a trenérka odborné přednášky a workshopu. Na poli PR a marketingu se pohybuje již od roku 2011. Aktivně pomáhá u klientů se strategií jejich komunikace a pod jejím vedením bylo vytvořeno již více než 230 firemních časopisů a dalších médií, vyhodnotila přes 100 marketingových a PR analýz. Se svým týmem vytvořila desítky článků, které se objevují na internetu i v tištěných médiích.