Obsahová strategie

Čím méně budete komunikovat se svým okolím – pomocí mailingů, obsahu na vašem webu, blogu, sociálních sítí či prostřednictvím vašich dalších firemních médií – tím menší budete mít dosah, tím menší budete mít vliv. Tím méně budete důvěryhodní, tím více vám budou protékat obchody mezi prsty.

Naše zkušenost je taková, že pokud firma nemá naplánovanou strategii ani kroky k tvorbě a zveřejňování komunikace směrem ke své cílové skupině, pak je taková komunikace nahodilá a nemá potřebný dopad.

Proto jsme připravili konzultaci, kde vás touto problematikou krok za krokem provedeme a ze které budete odcházet s obsahovou strategií v ruce a přesným zadáním svého prvního článku.

Co získáte:

  1. Plán komunikačních témat
  2. Frekvenci a termíny komunikace
  3. Terminály, kudy a kam budete komunikovat
  4. Plán, jak se dostat k informacím, bez kterých se nedá tvořit
  5. Připravený podklad k zadání pro tvorbu článku

OBJEDNEJTE SI TVORBU 5 PR ČLÁNKŮ A ZÍSKEJTE DVOUHODINOVOU KONZULTACI OBSAHOVÉ STRATEGIE V HODNOTĚ 3 000 Kč ZDARMA.

Stačí se pomocí formuláře zaregistrovat.

Kdo s vámi konzultaci povede? 

zdenka_1

 

 

 

 

Zdeňka Škochová je výkonná ředitelka společnosti PROSPECTEA Česká republika, s.r.o., konzultantka a trenérka odborné přednášky a workshopu. Na poli PR a marketingu se pohybuje již od roku 2011. Aktivně pomáhá u klientů se strategií jejich komunikace a pod jejím vedením bylo vytvořeno již 100 firemních časopisů a dalších médií, vyhodnotila přes 100 marketingových a PR analýz. Se svým týmem vytvořila desítky článků, které se objevují na internetu i v tištěných médiích.