Slyšíte to kolem sebe ze všech stran – obsah je král! Co si pod tím ale představit? Tvorba obsahu, copywriting – je jedno, jak to nazvete, je jednoduše to, co vytváříte pro to, abyste se vyprofilovali pro vaše zákazníky, zaměstnance, odlišili se od konkurence a to ve formě psaného textu. Kromě těchto důvodů slouží také psaní v online prostředí k lepšímu vyhledávání na daná klíčová slova. Co všechno vám mohou dobré texty přinést:
- vaší skvělou prezentaci
- texty, které zaujmou vaší cílovou skupinu
- texty, které prodávají
- texty ve stylu, který je typický právě pro vás – vaše odlišení
- texty, které budují důvěru
- texty, které jsou jednoduché a srozumitelné
- texty, které se snadno a dobře čtou
Kam všude můžete psát?
Vaše texty je potřeba umístit na správná místa, kde budou fungovat a splní účel. Zde je několik příkladů, kam můžete svoje texty umístit. Pokud si nevíte rady, jak s texty pracovat, pomůžeme vám.
- Na web
- Na intranet
- Na sociální sítě
- Na blogy a diskuze
- Do firemního bulletinu
- Do firemního časopisu
- Do časopisů a novin
Jak to děláme?
Z praxe máme ověřené a našim klientům doporučujeme, aby bylo z textu jasně rozpoznatelné, že je to váš rukopis. Můžete nám dát podklady, které zpracujeme a přidáme to správné koření – emoce, které vtáhnou čtenáře. Nebo od vás dostaneme pouze zadání a psaní je od začátku do konce na nás. Ani zde se nemusíte bát, že by text byl bez správných ingrediencí, které přitáhnou, vzbudí emoce a reakce.
Zjistíme, co je cílem textu – co s ním chcete způsobit
Dle toho vybereme formu a nosič, kam text umístit
Zjistíme co nejvíce informací o vaší firmě a cílové skupině, pro kterou text píšeme
Vymyslíme nadpis článku, který zaujme
Napíšeme text řečí a stylem cílové skupiny