Co kdybyste si svojí komunikací přitahovali správné zaměstnance a mohli byste si vybírat ty nejlepší?
Jen si to představte…
Vždy, když budete hledat nové kandidáty, budete si moci vybírat. Nebudete nervózní už z představy, že dobrých lidí je nedostatek a kde je brát. Téměř všichni schopní jsou aktuálně zaměstnaní a na přilákání těch nejlepších je potřeba zvolit jinou strategii.
Dobrá zpráva je, že to jde.
Špatná zpráva je, že se to nestane ze dne na den.
Čím dřív se do toho pustíte, tím dřív pocítíte změnu a budou se k vám hlásit správní tahouni a srdcaři.
Jak vám v tom pomůžeme:
- Jak jste na tom dnes? – Zjistíme, co u vás aktuálně funguje, jaké jsou vaše představy a přání týkající se náboru.
- Co vy a vaši stávající zaměstnanci? – Budeme se ptát vás i stávajících zaměstnanců. Nemůžeme vařit z vody, potřebujeme data z reálného života.
- Připravíme plán komunikace – Když společně zvládneme bod 1 a 2, už víme, koho potřebujeme oslovit a jak na to půjdeme.
- Tvoříme, navrhujeme – Navrhneme konkrétní kroky, na čem je potřeba pracovat – budou to rozhovory, příběhy, reportáže… Všechno, na čem se shodneme, že je pro vás to pravé.
Co získáte:
- Plán na dlouhodobé budování firemního HR brandu
- Kroky k získání pozice atraktivního zaměstnavatele
- Úsporu času, peněz a menší úsilí při najímání
Jak to probíhá a kolik vás to bude stát:
Potkáme se v týdenních intervalech při dvouhodinových konzultacích on-line nebo na živo. Program je rozložený do pěti konzultací.
Cena jedné dvouhodinové konzultace: 5 000 Kč.
Celý program: 25 000 Kč
Chcete se s námi vydat na cestu tvoření pozice atraktivního zaměstnavatele?
Chcete vědět víc o personálním marketingu? Přečtěte si na našem blogu článek Personální marketing a budování jména zaměstnavatele.