Tvorba obsahu

Obsah Prospectea - Blog Quanda

Obsah Prospectea - Blog Well Okna

Obsah Prospectea - Novinky.cz

Slyšíte to kolem sebe ze všech stran – obsah je král! Co si pod tím ale představit? Tvorba obsahu, copywriting – je jedno, jak to nazvete, je jednoduše to, co vytváříte pro to, abyste se vyprofilovali pro vaše zákazníky, zaměstnance, odlišili se od konkurence a to ve formě psaného textu. Kromě těchto důvodů slouží také psaní v online prostředí k lepšímu vyhledávání na daná klíčová slova. Co všechno vám mohou dobré texty přinést:

  1. vaší skvělou prezentaci
  2. texty, které zaujmou vaší cílovou skupinu
  3. texty, které prodávají
  4. texty ve stylu, který je typický právě pro vás – vaše odlišení
  5. texty, které budují důvěru
  6. texty, které jsou jednoduché a srozumitelné
  7. texty, které se snadno a dobře čtou

Kam všude můžete psát?

Vaše texty je potřeba umístit na správná místa, kde budou fungovat a splní účel. Zde je několik příkladů, kam můžete svoje texty umístit. Pokud si nevíte rady, jak s texty pracovat, pomůžeme vám.

  • Na web
  • Na intranet
  • Na sociální sítě
  • Na blogy a diskuze
  • Do firemního bulletinu
  • Do firemního časopisu
  • Do časopisů a novin

 

Jak to děláme?

Z praxe máme ověřené a našim klientům doporučujeme, aby bylo z textu jasně rozpoznatelné, že je to váš rukopis. Můžete nám dát podklady, které zpracujeme a přidáme to správné koření – emoce, které vtáhnou čtenáře. Nebo od vás dostaneme pouze zadání a psaní je od začátku do konce na nás. Ani zde se nemusíte bát, že by text byl bez správných ingrediencí, které přitáhnou, vzbudí emoce a reakce.

 

head

Zjistíme, co je cílem textu – co s ním chcete způsobit

Dle toho vybereme formu a nosič, kam text umístit

pointer

Zjistíme co nejvíce informací o vaší firmě a cílové skupině, pro kterou text píšeme

paperpen

Vymyslíme nadpis článku, který zaujme

Napíšeme text řečí a stylem cílové skupiny

Chci obsah, který prodává

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit