Prospectea

  • Služby
    • Firemní časopisy
      • o službách
      • o technice
      • o businessu
      • o produktech
      • cizojazyčné
    • Firemní profily
      • Katalogy
      • Brožury
      • Prezentace firmy
    • Jednotný vizuální styl
    • Markeťák za polovinu
    • Tvorba obsahu
      • Obsahová strategie
    • Jak na e-book
      • E-book – realizace
  • E-BOOKY
    • E-BOOK 58 ČEŠTINÁŘSKÝCH CHYTÁKŮ
    • E-BOOK JAK URVAT POZORNOST NA INTERNETU
  • Blog
  • TIPY
  • Reference
    • Firemní časopisy
    • Tvorba obsahu
  • O nás
    • Kariéra
    • Publikujeme
    • Podporujeme
  • Kontakt

Pár zajímavostí a nej… ze světa tisku

                  Nejstarší vědecký časopis v ČR Časopis Národního muzea (známý také jako Muzejník) je nejstarší český stále vycházející vědecký časopis. Vychází jako čtvrtletník (dvakrát do roka jako dvojčíslo). V současnosti se dělí na dvě řady, historickou zaměřenou na českou historii a přírodovědnou zaměřenou na

Profesionální práce a zábava se spolu nevylučují

                            Už sedmnáct let dýchá Lucie Spáčilová za firmu Performia, která má v České republice svoje pevné místo na poli budování týmů. Povídaly jsme si spolu o tom, jaké kouzlo stojí za dobrým týmem a jak vybrat toho

Vysněný grál marketérů 21. století

                        Ráno otevřu svůj počítač nebo telefon a navalí se na mě tolik zpráv a notifikací, co bych všechno měla vidět, slyšet a přečíst, že mi z toho jde hlava kolem. Stihnu se věnovat jen zlomku. Moje předsevzetí –

Jak společnost GUMEX meziročně zvýšila organickou návštěvnost svého webu o 280 %

  Věřili byste, že firemní časopis může být klíčem ke zvýšení organické (neplacené) návštěvnosti vašich webových stránek? Nahlédněte s námi do zákulisí a odhalte i další přínosy tohoto média. Na své si přijdou škarohlídi a oponenti – prozradíme i druhou stranu mince, která za tvorbou

UOL je rekordman

  „Od prvního čísla časopisu UOL Revue jsme u toho,“ říká Zdeňka Škochová, ředitelka společnosti PROSPECTEA Česká republika, s.r.o., a vydavatelka časopisu UOL Revue. Povídali jsme si s ní i o tom, jak zaujmout čtenáře, co časopis firmě přináší a jak zapadá tištěné médium do dnešního on-line světa. Rozhovor s vámi a UOL Revue k sobě mají více než blízko… Ano,

Pages:

1 2 3 … 7 »
PROSPECTEA Česká republika, s.r.o. © 2016 All Rights Reserved | CorporatePro s.r.o.
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.Souhlasím