Reference firemní časopisy

Martin Kolenička

Martin Kolenička – Manažment v praxi

Jednatel společnosti HCA Czechia

Firemní časopis Manažment v praxi vydáváme pravidelně, už od roku 2016.

Cítili jsme tehdy potřebu vydávat svůj vlastní časopis, kterým bychom mohli našim klientům lépe představit naši firmu, služby které nabízíme i náš tým. Trochu víc se jim přiblížit a navázat rychleji vztah.

Časopisem můžeme klientům navíc rychle předat i různé tipy a hodnotné know-how pro dané období, což vnímají jako užitečný nástroj naši obchodníci, kteří je rozdávají i na schůzkách klientům.

Se Zdeňkou Škochovou se mi vždy dobře spolupracovalo. Proto jsme časopis začali tvořit ve spolupráci s Prospectea. Holky z Prospectea jsou perfektně sehrané, vychází nám maximálně vstříc a snaží se nám vždy pomoct dokončit další vydání co nejdříve a aby bylo pro čtenáře co nejvíc lákavé a čtivé.

Andrea Groholova

Andrea Grogolova – TEAMS

D/CEO Performia International AB

Performia_ref
Vlasta Opelková

Vlasta Opelková – Efektivní podnikání

Jednatelka společnosti Business Success, spol. s r.o.

Vlastní časopis nám pomáhá předávat našim klientům množství inspirace a tipů, hlavně díky rozhovorům a článkům z business světa. I když se jednalo o „jen náš“ časopis, rozhodli jsme se pro profesionální zpracování a pro spolupráci s někým, kdo časopisům rozumí a ví, jak připravit lákavý obsah. Tedy společnost PROSPECTEA byla jasnou volbou. Časopis Efektivní podnikání nám významně a nevtíravou formou pomáhá u našich klientů dokreslit obrázek o naší firmě, o tom, co dokážeme a jaký přínos může mít spolupráce s Business Success. Klienti nám říkají, že je to v dnešní době osvěžující způsob, jak nás lépe poznat.

Spolupráce na tvorbě nového čísla je vždy naprosto hladká, příjemná, a hlavně výsledný časopis odpovídá našim představám.

Barbora Stodůlková

Barbora Stodůlková – Explicit magazín

Jednatelka společnost EXPLICIT INVEST s.r.o.

Firemní časopis jsme vydávali ještě před spoluprací s Prospecteou zhruba rok. Zdaleka to nebyl časopis na takové úrovni, jako je dnes. Hlavním cílem bylo přiblížit našim klientům témata jako finanční nezávislost, renta, budování majetku prostřednictvím nemovitostí či investic i mimo osobní schůzky s poradci a makléři. Jelikož je pro nás důležité budovat se zákazníky dlouhodobou osobní vazbu i porozumění, magazín je skvělá volba.

Tištěný časopis zasíláme cca 1 300 kontaktům přímo do schránky a téměř 14 tisícům e-mailem. Cílovou skupinou jsou všichni lidé, kteří řeší oblast budování majetku nebo chtějí dobře prodat nemovitost.

Komunikace prostřednictvím Explicit magazínu nám přináší zejména zákazníkovo hlubší porozumění těmto, pro něj životně zásadním, tématům.

Zároveň jsme už od klientů několikrát slyšeli, že je super, že i během roku, kdy se s nimi nevidíme, jsou pořád informovaní, co se na trhu děje a v čem by se měli znalostně zlepšovat.

S PROSPECTEOU spolupracujeme, protože jak průběh sestavení magazínu, tak i vizuální výsledek je nadstandardně profesionální. Ani jsem si předtím nedokázala představit, že magazín dostaneme na takovou profi úroveň.

Martina Hecklová

Martina Hecklová – Zpravodaj ze světa HECKL

Produkční firemního časopisu společnosti HECKL s.r.o.

Byla jsem oslovena, zda bych se ujala vytvoření firemního časopisu  pro naši rodinnou firmu. Zvážila jsem své možnosti a oslovila jsem s žádostí  o spolupráci na tvorbě našeho prvního časopisu agenturu PROSPECTEA. Vybrala jsem ji na základě jejich webových stránek a referencí společností, které díky PROSPECTEE již kvalitní časopis mají.

Byla to výborná volba, protože časopis „vyšel do světa“ již po necelém 1,5 měsíci od prvního kontaktování agentury PROSPECTEA.

Tvoření časopisu se díky vedení PROSPECTEI ubíralo rychlým spádem k vydání prvního čísla. Komunikace – konkrétně s paní Škochovou – mailem i telefonicky, byla rychlá, přesná, bez jakýchkoliv zádrhelů a velmi přátelská.

Díky kolegům z naší firmy, kteří mi s radostí dodávali obsahový materiál a díky agentuře PROSPECTEA, můžou naši zákazníci a zaměstnanci dnes již držet v rukou první výtisk Zpravodaje ze světa HECKL.

Jana Jáčová

Jana Jáčová – UOL Revue

Jednatelka firmy Účetnictví online s. r. o.

Chtěli jsme ve našem časopise UOL Revue přiblížit klientům informace, které jsou pro ně potřebné nebo užitečné, srozumitelnou a přehlednou formou. Zprostředkovat odborné články pro neodborníky. Polidštit svět čísel, kterým účetnictví bezesporu je. Většina komunikace probíhá prostřednictvím e-mailu a telefonicky, někdy se klient a účetní ani nepotkají. Důležité jsou termíny a dokumenty. V rubrice, kde se zveřejňují fotky a medailonky zaměstnanců, necháváme klienty nahlédnout do našeho zázemí.

Povedlo se nám vytvořit kvalitní a užitečný časopis pro firemní klientelu. Z ohlasů vnímám, že časopis pomáhá lepší propagaci naší firmy.

Libor Sedláček

Libor Sedláček – Géčko

ředitel rozvoje společnosti Gumex spol. s r.o.

Časopis Géčko je pro nás doplňkem, který nás ukazuje v té lidštější podobě. Chceme, aby byl perfektní, ale zproštěn toho perfekcionalizmu hlásajícího, že na světě je dobře jen těm lidem, kteří si koupí naše výrobky. Rádi bychom také představili naše skvělé spolupracovníky a právě tak skvělé zákazníky i z té jejich lidské stránky, která během pracovního procesu zůstane jaksi „za oponou“.

O širokém záběru našeho čtenářstva svědčí tato příhoda:
Když se mě moje devětaosmdesátiletá tetička zeptala, jak se nám vydařily naše dny otevřených dveří v Brně a Praze, zalapal jsem po dechu a ptal se jí, jak se o této akci dozvěděla. A ona mi jen stroze odpověděla, že přece čte ten náš „magazín“.

Lucie Spáčilová

Lucie Spáčilová – Dobrodružství personalistiky

Jednatelka společnosti Performia s. r. o.

Už několik let jsem nosila v hlavě myšlenku na vlastní časopis, který by předával hodnotné informace našim klientům, udržoval s nimi komunikaci a ještě nám pomohl podpořit naše odlišení. Nikdy však nezbývalo dost času. Proto jsem byla nadšená, když jsem dostala nabídku od společnosti Prospectea, kde jsem našla profesionály, kteří mi pomohli můj sen proměnit ve skutečnost.

Ohlasy na náš časopis Dobrodružství personalistiky jsou velice pozitivní. Klienti nám fandí, těší se na nová čísla a časopis často koluje firmou, takže vidíme, že je hodnotný a nekončí v koši.

Za poslední dobu mě potěšilo několik situací, kdy jsme díky časopisu získali větší důvěru nových, potenciálních klientů. Máme i konkrétní situace, kdy i díky tomu médiu jsme uzavřeli spolupráci.  Je to pro mě důkaz toho, že firemní časopis je opravdu smysluplná PR záležitost. Pokud má firma svým klientům a zákazníkům co říct, pak je to ta nejlepší investice.

Monika Hamidovič

MONIKA HAMIDOVIČ – VE VÝŠKÁCH S CARL STAHL

Vedoucí marketingového oddělení ve společnosti Carl Stahl & spol, s.r.o.

Firemní časopis ve spolupráci s týmem PROSPECTEA vydáváme pravidelně již od roku 2013.

Za tu dobu si VE VÝŠKÁCH s Carl Stahl  získalo již početnou skupinu čtenářů. Záměrně vypustím na chvíli termíny jako zákazník a potenciální zákazník. Firemní časopis je jakýmsi otevřením srdce společnosti. Laskavou a srozumitelnou formou spojuje reality obou světů s cílem většího porozumění a posílení vztahu.

Oceňuji flexibilitu týmu PROSPECTEA, ochotu naslouchat našim představám a umění dotahovat věci k oboustrannému nadšení. Při svém vysokém pracovním vytížení oceňuji možnost řešit úkoly „tady a teď“. Během rychlé konzultace ohledně nejasných bodů vždy získám odborné doporučení a návrh řešení, který vždy garantuje bezchybný a profesionální výsledek. Obchodní přínos produkce firemního časopisu naše partnerství jen potvrzuje. Děkujeme.

Jiřina Jakubcová

Jiřina Jakubcová – Jasně!

Jednatelka společnosti JASO DISTRIBUTOR, spol. s r.o.

O vlastním firemním časopise jsme uvažovali několik let. Cítili jsme potřebu svým odběratelům sdělovat novinky na trhu i u nás ve firmě. Společnost Prospectea nám pomohla tuto vizi zrealizovat.

Na časopis Jasně! jsme zaznamenali jen kladné ohlasy. Zjistili jsme, že o témata není nouze a samotná práce při vytváření časopisu nás baví.

Tibor Brunclík

Tibor Brunclík – Print Partners Revue

Výkonný ředitel společnosti Print Partners

Firemní časopis je médium, které nám dává prostor prezentovat se jako odborníci na problematiku firemního tisku a oběhu dokumentů. Můžeme v něm předvést, že svůj obor známe a dokážeme zákazníkovi pomoci ušetřit peníze, zjednodušit práci a zlepšit uživatelskou zkušenost s tiskovým parkem. A to aniž bychom něco přímo prodávali. Připravujeme si tak zákazníky, aby se v okamžiku potřeby obraceli na „správné“ místo s důvěrou.

Náš firemní časopis Print Partners Revue jsme nastartovali původně spíše jako odborné médium pod názvem MPS Navigator. Průzkum prokázal, že jej registruje 56 % zákazníků, a z těchto zákazníků jej pravidelně čte 71 %. Po dvou letech jsme se rozhodli časopis v souvislosti se změnou jména společnosti relaunchovat do podoby skutečně typického firemního časopisu. Odlehčili jsme tón, ubrali na rozsahu článků a celkově jsme jej „zlidštili“. Výsledek je pro nás překvapivě pozitivní. Časopis po 2. vydání v nové podobě jako Print Partners Revue registruje 71 % zákazníků. Pozornost mu věnovalo 88 % respondentů a 29 % dokonce uvedlo, že přečetli dva a více článků. Pouze 15 % respondentů uvedlo, že jej po použití vyhodili. Ostatní jej buď předali dál (27 %), anebo si jej schovali pro pozdější použití (54 %).

Jakub Brandalík

Jakub Brandalík – Světlovody

Ředitel firmy Lightway s. r. o.

Potřebujeme ukázat, že nás světlovody baví. V dnešním světě různých neosobních e-shopů je dobré ukázat konkrétní lidi ve firmě. Potřebujeme mít nástroj komunikace, který budou uznávat jak naši zákazníci, tak například i architekti.

Lidé se diví, jak je možné mít časopis o něčem tak neznámém, jako jsou světlovody. Bývají v mírném šoku. Zejména ve velkých průmyslových firmách nám časopis Světlovody pomáhá dokreslit celkový obrázek naší firmy těm, kteří rozhodují o velkých zakázkách. Zákazník má pak pocit, že nás více zná, a my jsme o krok blíže k objednávce.

Oksana Bockova

Oksana Bočkova – Můj Domov

Ředitelka divize úklidu KSENA s.r.o.

Časopis je pěkný, máme na něj dobrý ohlas a zákazníkům se líbil, s výsledkem jsem proto moc spokojená – je perfektní. Děkuji za spolupráci a za to, že jste nás tím protáhli až do konce a pomohli nám naši firmu prezentovat na trhu. Postrčili jste nás tím na další úroveň.

Musím ještě dodat, že náš časopis Můj Domov je skvělou komunikací jak s trhem a našimi zákazníky, tak i s potenciálními zákazníky. Jak jinak by se dozvěděli, jak to u nás funguje a kdo jsme? Prostřednictvím časopisu můžeme sdělit naše úspěchy a plusy. A to považuji za velmi důležité.

 

 

Kateřina Hacklová

Kateřina hacklová – synergy magazine

Vedoucí recepce Synergy Club s.r.o.

Projekt SYNERGY vznikl v roce 2016, kdy se tři přátelé rozhodli vybudovat místo, kde bude možné různými druhy cvičení a relaxu zlepšovat svou kondici a fyzický stav. Zároveň také chtěli vytvořit místo, jež bude svou atmosférou přitahovat lidi se společným zájmem, kam se budou rádi vracet a kde se stanou přáteli. Protože kdo chce hýbat světem, musí pohnout nejdříve sám sebou.

Synergy Club Anděl byla myšlenka, která se stala skutečností.

A díky představě a touze předávat našim klientům něco více, než očekávají, vznikl přirozeně náš vysněný interní časopis. S jeho realizací nám již k druhému číslu pomáhá právě Prospectea, se kterou jsme více než spokojeni. Velmi nás těší spolupráce a přístup, který vede ke společnému cíli – dokonalosti časopisu.

Synergy Magazine je pro nás tedy třešničkou na dortu poukazující na perfektní součinnost všech zúčastněných, kteří na něm pracovali.

Děkujeme!