Firemní časopis je PR médium, kde je celý prostor jenom váš. Nemusíte se prát s další konkurencí o pozornost. Je to pravidelná komunikace s vaší cílovou skupinou a v tištěné podobě i vaše fyzická přítomnost u ní.
Jaké jsou cíle firemního časopisu?
- Vysvětluje zákaznickou politiku.
- Podporuje prodej vašich výrobků.
- Zvyšuje povědomí o vaší značce.
- Pomáhá vytvářet neformální vztahy s klienty.
- Připravuje kampaň proti odlivu zákazníků.
- Buduje vztah se zaměstnanci – zaměstnanecký časopis.
- Funguje jako podpůrný nástroj při přijímání nových lidí.
- Přibližuje firemní kulturu.
- Pomáhá při orientaci ve vaší branži.
- Podporuje účinnost ostatních marketingových aktivit.
Co firemní časopis dokáže?
- 84 % zákazníků pravidelně čte firemní časopis
- 85 % zákazníků díky firemnímu časopisu více porozumí vašim produktům a službám
- 85 % zákazníků se k přečtení firemního časopisu vrací nebo jej poskytnou svým kolegům
- 70 % české populace bere čtení magazínu jako nejoblíbenější činnost ve volném čase – firemní magazín nevyjímaje
- 25 minut dokáže firemní časopis udržet pozornost vašeho zákazníka. Žádné jiné médium nemá takový dopad
Firemní časopis je cesta k většímu porozumění, k získání důvěry a následně přispívá k nárůstu nákupů u zákazníků, kteří časopis odebírají.
Zaměstnanecký firemní časopis vybuduje porozumění a důvěru uvnitř vaší firmy. Zaměstnanci budou více loajální a následně ušetříte nemalé náklady při výběru personálu.
Jak to děláme?
Zjistíme vaše potřeby a představy – jste to vy, pro koho tvoříme
Vzájemně si odsouhlasíme termíny, rozsah, cenu – a jsme na startu
Navrhneme strukturu, název a vzhled – musí to mít tu správnou šťávu
Zpracujeme vaše texty nebo je samostatně vytvoříme – hlavně, ať to není nuda
Zajistíme jazykové korektury – s chybami to nepůjde
Graficky zpracujeme – konečně už to vypadá jako časopis
Připravíme tisková data – vypadá to stejně, ale není to stejné jako náhledy
Časopis vytiskneme – tiskařina je věda
Doručíme časopis na správná místa – a je to!