Reference firemní časopisy

Jana-Jáčová

Jana Jáčová – UOL Revue

Jednatelka firmy Účetnictví online s. r. o.

Chtěli jsme ve našem časopise UOL Revue přiblížit klientům informace, které jsou pro ně potřebné nebo užitečné, srozumitelnou a přehlednou formou. Zprostředkovat odborné články pro neodborníky. Polidštit svět čísel, kterým účetnictví bezesporu je. Většina komunikace probíhá prostřednictvím e-mailu a telefonicky, někdy se klient a účetní ani nepotkají. Důležité jsou termíny a dokumenty. V rubrice, kde se zveřejňují fotky a medailonky zaměstnanců, necháváme klienty nahlédnout do našeho zázemí.

Povedlo se nám vytvořit kvalitní a užitečný časopis pro firemní klientelu. Z ohlasů vnímám, že časopis pomáhá lepší propagaci naší firmy.

Libor-Sedláček

Libor Sedláček – Géčko

ředitel rozvoje společnosti Gumex spol. s r.o.

Časopis Géčko je pro nás doplňkem, který nás ukazuje v té lidštější podobě. Chceme, aby byl perfektní, ale zproštěn toho perfekcionalizmu hlásajícího, že na světě je dobře jen těm lidem, kteří si koupí naše výrobky. Rádi bychom také představili naše skvělé spolupracovníky a právě tak skvělé zákazníky i z té jejich lidské stránky, která během pracovního procesu zůstane jaksi „za oponou“.

O širokém záběru našeho čtenářstva svědčí tato příhoda:
Když se mě moje devětaosmdesátiletá tetička zeptala, jak se nám vydařily naše dny otevřených dveří v Brně a Praze, zalapal jsem po dechu a ptal se jí, jak se o této akci dozvěděla. A ona mi jen stroze odpověděla, že přece čte ten náš „magazín“.

Lucie-Spáčilová

Lucie Spáčilová – Dobrodružství personalistiky

Jednatelka společnosti Performia s. r. o.

Už několik let jsem nosila v hlavě myšlenku na vlastní časopis, který by předával hodnotné informace našim klientům, udržoval s nimi komunikaci a ještě nám pomohl podpořit naše odlišení. Nikdy však nezbývalo dost času. Proto jsem byla nadšená, když jsem dostala nabídku od společnosti Prospectea, kde jsem našla profesionály, kteří mi pomohli můj sen proměnit ve skutečnost.

Ohlasy na náš časopis Dobrodružství personalistiky jsou velice pozitivní. Klienti nám fandí, těší se na nová čísla a časopis často koluje firmou, takže vidíme, že je hodnotný a nekončí v koši.

Za poslední dobu mě potěšilo několik situací, kdy jsme díky časopisu získali větší důvěru nových, potenciálních klientů. Máme i konkrétní situace, kdy i díky tomu médiu jsme uzavřeli spolupráci.  Je to pro mě důkaz toho, že firemní časopis je opravdu smysluplná PR záležitost. Pokud má firma svým klientům a zákazníkům co říct, pak je to ta nejlepší investice.

Hamidovic nova

MONIKA HAMIDOVIČ – VE VÝŠKÁCH S CARL STAHL

Vedoucí marketingového oddělení ve společnosti Carl Stahl & spol, s.r.o.

Firemní časopis ve spolupráci s týmem PROSPECTEA vydáváme pravidelně již od roku 2013.

Za tu dobu si VE VÝŠKÁCH s Carl Stahl  získalo již početnou skupinu čtenářů. Záměrně vypustím na chvíli termíny jako zákazník a potenciální zákazník. Firemní časopis je jakýmsi otevřením srdce společnosti. Laskavou a srozumitelnou formou spojuje reality obou světů s cílem většího porozumění a posílení vztahu.

Oceňuji flexibilitu týmu PROSPECTEA, ochotu naslouchat našim představám a umění dotahovat věci k oboustrannému nadšení. Při svém vysokém pracovním vytížení oceňuji možnost řešit úkoly „tady a teď“. Během rychlé konzultace ohledně nejasných bodů vždy získám odborné doporučení a návrh řešení, který vždy garantuje bezchybný a profesionální výsledek. Obchodní přínos produkce firemního časopisu naše partnerství jen potvrzuje. Děkujeme.

Jiřina-Jakubcová

Jiřina Jakubcová – Jasně!

Jednatelka společnosti JASO DISTRIBUTOR, spol. s r.o.

O vlastním firemním časopise jsme uvažovali několik let. Cítili jsme potřebu svým odběratelům sdělovat novinky na trhu i u nás ve firmě. Společnost Prospectea nám pomohla tuto vizi zrealizovat.

Na časopis Jasně! jsme zaznamenali jen kladné ohlasy. Zjistili jsme, že o témata není nouze a samotná práce při vytváření časopisu nás baví.

Tibor-Brunclík

Tibor Brunclík – Print Partners Revue

Výkonný ředitel společnosti Print Partners

Firemní časopis je médium, které nám dává prostor prezentovat se jako odborníci na problematiku firemního tisku a oběhu dokumentů. Můžeme v něm předvést, že svůj obor známe a dokážeme zákazníkovi pomoci ušetřit peníze, zjednodušit práci a zlepšit uživatelskou zkušenost s tiskovým parkem. A to aniž bychom něco přímo prodávali. Připravujeme si tak zákazníky, aby se v okamžiku potřeby obraceli na „správné“ místo s důvěrou.

Náš firemní časopis Print Partners Revue jsme nastartovali původně spíše jako odborné médium pod názvem MPS Navigator. Průzkum prokázal, že jej registruje 56 % zákazníků, a z těchto zákazníků jej pravidelně čte 71 %. Po dvou letech jsme se rozhodli časopis v souvislosti se změnou jména společnosti relaunchovat do podoby skutečně typického firemního časopisu. Odlehčili jsme tón, ubrali na rozsahu článků a celkově jsme jej „zlidštili“. Výsledek je pro nás překvapivě pozitivní. Časopis po 2. vydání v nové podobě jako Print Partners Revue registruje 71 % zákazníků. Pozornost mu věnovalo 88 % respondentů a 29 % dokonce uvedlo, že přečetli dva a více článků. Pouze 15 % respondentů uvedlo, že jej po použití vyhodili. Ostatní jej buď předali dál (27 %), anebo si jej schovali pro pozdější použití (54 %).

Jakub-Brandalík

Jakub Brandalík – Světlovody

Ředitel firmy Lightway s. r. o.

Potřebujeme ukázat, že nás světlovody baví. V dnešním světě různých neosobních e-shopů je dobré ukázat konkrétní lidi ve firmě. Potřebujeme mít nástroj komunikace, který budou uznávat jak naši zákazníci, tak například i architekti.

Lidé se diví, jak je možné mít časopis o něčem tak neznámém, jako jsou světlovody. Bývají v mírném šoku. Zejména ve velkých průmyslových firmách nám časopis Světlovody pomáhá dokreslit celkový obrázek naší firmy těm, kteří rozhodují o velkých zakázkách. Zákazník má pak pocit, že nás více zná, a my jsme o krok blíže k objednávce.

Bockova Oksana

Oksana Bočkova – Můj Domov

Ředitelka divize úklidu KSENA s.r.o.

Časopis je pěkný, máme na něj dobrý ohlas a zákazníkům se líbil, s výsledkem jsem proto moc spokojená – je perfektní. Děkuji za spolupráci a za to, že jste nás tím protáhli až do konce a pomohli nám naši firmu prezentovat na trhu. Postrčili jste nás tím na další úroveň.

Musím ještě dodat, že náš časopis Můj Domov je skvělou komunikací jak s trhem a našimi zákazníky, tak i s potenciálními zákazníky. Jak jinak by se dozvěděli, jak to u nás funguje a kdo jsme? Prostřednictvím časopisu můžeme sdělit naše úspěchy a plusy. A to považuji za velmi důležité.

 

 

Hacklová (1)Synergy 300x300

Kateřina hacklová – synergy magazine

Vedoucí recepce Synergy Club s.r.o.

Projekt SYNERGY vznikl v roce 2016, kdy se tři přátelé rozhodli vybudovat místo, kde bude možné různými druhy cvičení a relaxu zlepšovat svou kondici a fyzický stav. Zároveň také chtěli vytvořit místo, jež bude svou atmosférou přitahovat lidi se společným zájmem, kam se budou rádi vracet a kde se stanou přáteli. Protože kdo chce hýbat světem, musí pohnout nejdříve sám sebou.

Synergy Club Anděl byla myšlenka, která se stala skutečností.

A díky představě a touze předávat našim klientům něco více, než očekávají, vznikl přirozeně náš vysněný interní časopis. S jeho realizací nám již k druhému číslu pomáhá právě Prospectea, se kterou jsme více než spokojeni. Velmi nás těší spolupráce a přístup, který vede ke společnému cíli – dokonalosti časopisu.

Synergy Magazine je pro nás tedy třešničkou na dortu poukazující na perfektní součinnost všech zúčastněných, kteří na něm pracovali.

Děkujeme!