Reference firemní časopisy

Jana-Jáčová

Jana Jáčová – UOL Revue

Jednatelka firmy Účetnictví online s. r. o.

Chtěli jsme ve našem časopise přiblížit klientům informace, které jsou pro ně potřebné nebo užitečné, srozumitelnou a přehlednou formou. Zprostředkovat odborné články pro neodborníky. Polidštit svět čísel, kterým účetnictví bezesporu je. Většina komunikace probíhá prostřednictvím e-mailu a telefonicky, někdy se klient a účetní ani nepotkají. Důležité jsou termíny a dokumenty. V rubrice, kde se zveřejňují fotky a medailonky zaměstnanců, necháváme klienty nahlédnout do našeho zázemí.

Povedlo se nám vytvořit kvalitní a užitečný časopis pro firemní klientelu. Z ohlasů vnímám, že časopis pomáhá lepší propagaci naší firmy.

Libor-Sedláček

Libor Sedláček – Géčko

ředitel rozvoje společnosti Gumex spol. s r.o.

Časopis je pro nás doplňkem, který nás ukazuje v té lidštější podobě. Chceme, aby byl perfektní, ale zproštěn toho perfekcionalizmu hlásajícího, že na světě je dobře jen těm lidem, kteří si koupí naše výrobky. Rádi bychom také představili naše skvělé spolupracovníky a právě tak skvělé zákazníky i z té jejich lidské stránky, která během pracovního procesu zůstane jaksi „za oponou“.

O širokém záběru našeho čtenářstva svědčí tato příhoda:
Když se mě moje devětaosmdesátiletá tetička zeptala, jak se nám vydařily naše dny otevřených dveří v Brně a Praze, zalapal jsem po dechu a ptal se jí, jak se o této akci dozvěděla. A ona mi jen stroze odpověděla, že přece čte ten náš „magazín“.

Lucie-Spáčilová

Lucie Spáčilová – Dobrodružství personalistiky

Jednatelka společnosti Performia s. r. o.

 Už několik let jsem nosila v hlavě myšlenku na vlastní časopis, který by předával hodnotné informace našim klientům, udržoval s nimi komunikaci a ještě nám pomohl podpořit naše odlišení. Nikdy však nezbývalo dost času. Proto jsem byla nadšená, když jsem dostala nabídku od společnosti Prospectea, kde jsem našla profesionály, kteří mi pomohli můj sen proměnit ve skutečnost.

Ohlasy na náš jsou velice pozitivní. Klienti nám fandí, těší se na nová čísla a časopis často koluje firmou, takže vidíme, že je hodnotný a nekončí v koši.

Za poslední dobu mě potěšilo několik situací, kdy jsme díky časopisu získali větší důvěru nových, potenciálních klientů. Máme i konkrétní situace, kdy i díky tomu médiu jsme uzavřeli spolupráci.  Je to pro mě důkaz toho, že firemní časopis je opravdu smysluplná PR záležitost. Pokud má firma svým klientům a zákazníkům co říct, pak je to ta nejlepší investice.

Romana-Ripper

Romana Ripper – Ve výškách s Carl Stahl

Vede marketing a PR ve společnosti Carl Stahl & spol, s.r.o.,

Když jsme vydali první číslo, nevěděli jsme, jak na to budou naši zákazníci reagovat. Proto jsme udělali feedback a na základě reakcí z feedbacku jsme se rozhodli, že uděláme další číslo. Na druhé číslo byl ještě mnohem větší ohlas. A stále se těšíme na nové spokojené reakce. Časopis zákazníkům jistě vždy udělá radost, protože jim od nás přijde i něco, co je zábavné, čtivé a mohou nás vidět i z jiné stránky než z té obchodní. Zákazníkům tím dáváme najevo, že firma žije a daří se jí.

Jiřina-Jakubcová

Jiřina Jakubcová – Jasně!

Jednatelka společnosti JASO DISTRIBUTOR, spol. s r.o.

O vlastním firemním časopise jsme uvažovali několik let. Cítili jsme potřebu svým odběratelům sdělovat novinky na trhu i u nás ve firmě. Společnost Prospectea nám pomohla tuto vizi zrealizovat.

Na časopis jsme zaznamenali jen kladné ohlasy. Zjistili jsme, že o témata není nouze a samotná práce při vytváření časopisu nás baví.

Tibor-Brunclík

Tibor Brunclík – Print Partners Revue

Výkonný ředitel společnosti Print Partners

Firemní časopis je médium, které nám dává prostor prezentovat se jako odborníci na problematiku firemního tisku a oběhu dokumentů. Můžeme v něm předvést, že svůj obor známe a dokážeme zákazníkovi pomoci ušetřit peníze, zjednodušit práci a zlepšit uživatelskou zkušenost s tiskovým parkem. A to aniž bychom něco přímo prodávali. Připravujeme si tak zákazníky, aby se v okamžiku potřeby obraceli na „správné“ místo s důvěrou.

Náš firemní časopis jsme nastartovali původně spíše jako odborné médium pod názvem MPS Navigator. Průzkum prokázal, že jej registruje 56 % zákazníků, a z těchto zákazníků jej pravidelně čte 71 %. Po dvou letech jsme se rozhodli časopis v souvislosti se změnou jména společnosti relaunchovat do podoby skutečně typického firemního časopisu. Odlehčili jsme tón, ubrali na rozsahu článků a celkově jsme jej „zlidštili“. Výsledek je pro nás překvapivě pozitivní. Časopis po 2. vydání v nové podobě jako Print Partners Revue registruje 71 % zákazníků. Pozornost mu věnovalo 88 % respondentů a 29 % dokonce uvedlo, že přečetli dva a více článků. Pouze 15 % respondentů uvedlo, že jej po použití vyhodili. Ostatní jej buď předali dál (27 %), anebo si jej schovali pro pozdější použití (54 %).

Jakub-Brandalík

Jakub Brandalík – Světlovody

Ředitel firmy Lightway s. r. o.

Potřebujeme ukázat, že nás světlovody baví. V dnešním světě různých neosobních e-shopů je dobré ukázat konkrétní lidi ve firmě. Potřebujeme mít nástroj komunikace, který budou uznávat jak naši zákazníci, tak například i architekti.

Lidé se diví, jak je možné mít časopis o něčem tak neznámém, jako jsou světlovody. Bývají v mírném šoku. Zejména ve velkých průmyslových firmách nám časopis pomáhá dokreslit celkový obrázek naší firmy těm, kteří rozhodují o velkých zakázkách. Zákazník má pak pocit, že nás více zná, a my jsme o krok blíže k objednávce.