Prospectea

  • Služby
    • Firemní časopisy
      • o službách
      • o technice
      • o businessu
      • o produktech
      • cizojazyčné
    • Firemní profily
      • Prezentace firmy
    • Jednotný vizuální styl
    • Markeťák za polovinu
    • Tvorba obsahu
      • Obsahová strategie
    • Jak na e-book
      • E-book – realizace
    • Brožury
    • Katalogy
  • E-BOOKY
    • E-BOOK 58 ČEŠTINÁŘSKÝCH CHYTÁKŮ
    • E-BOOK JAK URVAT POZORNOST NA INTERNETU
    • E-BOOK 28 tipů pro tvorbu jednotného vizuálního stylu
  • Blog
  • TIPY
  • Reference
    • Firemní časopisy
    • Tvorba obsahu
  • O nás
    • Kariéra
    • Publikujeme
    • Podporujeme
  • Kontakt

Kdy je ten správný čas na vlastní firemní časopis?

Věřte, že mít svůj vlastní firemní časopis, si musíte jednoduše zasloužit.  Ať už vytváříte časopis pro zaměstnance nebo časopis pro zákazníky, je to odměna, která přijde na svět ve chvíli, kdy jste si jistí, že máte co říci a chcete mít prostor jen pro sebe, bez přetahování se s konkurencí o nejlepší místo v oborově zaměřeném titulu. Před sebou máte svoje vize a plány a bez budování skutečně pevného základu ve vztahu k vaší cílové skupině – veřejnosti, to půjde jen stěží.  Právě PR (ze slova Public Relations – vztahy s veřejností) je základová deska, která buduje důvěru. Následně mohou dobře fungovat i vaše další marketingové nástroje. Firemní časopis je nástroj pro budování vašeho PR – ať už ve vztahu k zaměstnancům, anebo ve vztahu ke klientům.

Je několik otázek, které pokládáme na schůzce, když firma začíná uvažovat o vlastním firemním časopise. Odpovědi na ně jsou jasnou směrovkou, jak pro zákazníka, tak pro mě, zda je ten správný čas na vlastní firemní časopis? Zkuste si odpovědět na následující otázky i vy, ať nepropásnete svojí příležitost:

  1. Moje firma vytváří hodnotný produkt nebo službu?
  2. Mám know how, díky kterému přináším řešení pro svoje klienty?
  3. Moje firma potřebuje mít svůj vlastní prostor, kde mohu prezentovat naše úspěchy v tištěné podobě?
  4. Potřebuji posílit pravidelnou komunikaci s klienty/zaměstnanci ?
  5. Mám klienty, kterým můj produkt nebo služba zjednodušují život?
  6. Potřebuji, aby moje firma vyrostla v očích mých klientů/zaměstnanců?
  7. Potřebuji posílit značku mojí firmy?
  8. Cítím, že musím najít odlišení mojí firmy a být jiný než konkurence?
  9. Potřebuji platformu, kde mohu vzdělávat svojí cílovou skupinu?
  10. Potřebuji nástroj, který udrží pozornost mých klientů víc než jen pár vteřin?
  11. Potřebuji přitáhnout do svojí firmy ty správné zaměstnance?
  12. Potřebuji podpořit prodej mých výrobků nebo služeb?
  13. Potřebuji mít prostor, kde se moje firma tak trochu „polidští“?
  14. Chci představit svoje klienty a jejich zkušenosti s mojí firmou?
  15. Potřebuji posílit důvěru v mojí firmu?

Pokud jste si odpověděli na více než polovinu otázek ANO, je nejvyšší čas začít uvažovat nad svým vlastním firemním časopisem. A vážně, není to žádný trik. Jsou to naše zkušenosti z praxe a z našich průzkumů po vydání několika čísel firemních časopisů u našich klientů. Vše, co zde zaznělo, jsou efekty, které firemní časopis dokáže.

 

Číst více

 

 

Autor: Zdeňka Škochová

Zdenka
PROSPECTEA Česká republika, s.r.o. © 2016 All Rights Reserved | CorporatePro s.r.o.
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}
Zásady cookies | Souhlas se zpracováním osobních údajů