Firemní časopisy

Firemní časopis je PR médium, kde je celý prostor jenom váš. Nemusíte se prát s další konkurencí o pozornost. Je to pravidelná komunikace s vaší cílovou skupinou a v tištěné podobě i vaše fyzická přítomnost u ní.

Firemní časopis BASIC č.2 FČ web

Firemní časopis Géčko

Firemní časopis Jasně! č.7

Firemní časopis UOL Revue web

Jaké jsou cíle firemního časopisu?

  1. Vysvětluje zákaznickou politiku,
  2. Podporuje prodej vašich výrobků,
  3. Zvyšuje povědomí o vaší značce,
  4. Pomáhá vytvářet neformální vztahy s klienty,
  5. Připravuje kampaň proti odlivu zákazníků,
  6. Buduje vztah se zaměstnanci – zaměstnanecký časopis,
  7. Funguje jako podpůrný nástroj při přijímání nových lidí,
  8. Přibližuje firemní kulturu,
  9. Pomáhá při orientaci ve vaší branži,
  10. Podporuje účinnost ostatních marketingových aktivit

Co firemní časopis dokáže?

  1. 84% zákazníků pravidelně čte firemní časopis
  2. 85% zákazníků díky firemnímu časopisu více porozumí vašim produktům a službám
  3. 85% zákazníků se k přečtení firemního časopisu vrací nebo jej poskytnou svým kolegům
  4. 70% české populace bere čtení magazínu jako nejoblíbenější činnost ve volném čase – firemní magazín nevyjímaje
  5. 25 minut dokáže firemní časopis udržet pozornost vašeho zákazníka. Žádné jiné médium nemá takový dopad

Firemní časopis je cesta k většímu porozumění, k získání důvěry a následně přispívá k nárůstu nákupů u zákazníků, kteří časopis odebírají.

Zaměstnanecký firemní časopis vybuduje porozumění a důvěru uvnitř vaší firmy. Zaměstnanci budou více loajální a následně ušetříte nemalé náklady při výběru personálu.

 

Jak to děláme?

head

Zjistíme vaše potřeby a představy – jste to vy, pro koho tvoříme

date

Vzájemně si odsouhlasíme termíny, rozsah, cenu – a jsme na startu

pointer

Navrhneme strukturu, název a vzhled – musí to mít tu správnou šťávu

paperpen

Zpracujeme vaše texty nebo je samostatně vytvoříme – hlavně, ať to není nuda

arrows

Zajistíme jazykové korektury – s chybami to nepůjde

news

Graficky zpracujeme – konečně už to vypadá jako časopis

key

Připravíme tisková data – vypadá to stejně, ale není to stejné jako náhledy

papers

Časopis vytiskneme – tiskařina je věda

envelope

Doručíme časopis na správná místa – a je to!

 CHCI SE O FIREMNÍCH ČASOPISECH DOZVĚDĚT VÍCE

.