Prospectea

  • Služby
    • Firemní časopisy
      • o službách
      • o technice
      • o businessu
      • o produktech
      • cizojazyčné
    • Firemní profily
      • Prezentace firmy
    • Jednotný vizuální styl
    • Markeťák za polovinu
    • Tvorba obsahu
      • Obsahová strategie
      • Kariérní obsah
    • Jak na e-book
      • E-book – realizace
    • Brožury
    • Katalogy
    • Případová studie
  • E-BOOKY
    • E-BOOK 58 ČEŠTINÁŘSKÝCH CHYTÁKŮ
    • E-BOOK JAK URVAT POZORNOST NA INTERNETU
    • E-BOOK 28 tipů pro tvorbu jednotného vizuálního stylu
  • Blog
  • Reference
    • Firemní časopisy
    • Tvorba obsahu
  • O nás
    • Kariéra
    • Publikujeme
    • Podporujeme
  • Kontakt

Vysněný grál marketérů 21. století


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ráno otevřu svůj počítač nebo telefon a navalí se na mě tolik zpráv a notifikací, co bych všechno měla vidět, slyšet a přečíst, že mi z toho jde hlava kolem. Stihnu se věnovat jen zlomku. Moje předsevzetí – vrátím se k tomu později. A tak to jde den za dnem. Všechno, co se na mne v online světě valí, jsou snahy marketérů mě zaujmout a předat mi svoje sdělení. Jsme na tom všichni stejně – bojujeme o pozornost svého publika. Jak se odlišit a nebýt mezi těmi, kteří čekají na „později“, které možná nikdy nepřijde?

Můžeme se zasnít a představit si, že lidé jen zahlédnou jméno naší firmy a vybaví si právě takový obrázek, jaký bychom si přáli. Důvěryhodní parťáci, na které je spoleh a jejich produkty a služby jsou skvělé – ta správná partie pro obchod a spolupráci.

Za dosažením takového stavu, který nevykouzlíte přes noc, je tvrdá práce PR oddělení, které buduje vztahy s veřejností. Obrázek, který se lidem v souvislosti s vaší firmou vybaví, musíte utvářet den co den. Někteří byznysmeni oblast PR potlačují, protože mají dojem, že je příliš vzdálená hlavnímu cíli – více prodávat. Opak je pravdou. Právě vztahy s veřejností jsou klíčem k úspěšnému marketingu a následně i prodeji.

Vaše důvěryhodnost = základ pro váš úspěch

Být úspěšný v prodeji a v marketingu, pokud vám lidé nevěří, je těžké. A právě vaše vizitka coby důvěryhodného partnera je výsledkem kvalitní práce PR oddělení. Čím méně důvěry budete vzbuzovat, tím méně vám lidé dají pozornosti. Čím méně máte pozornosti, tím hůře bude fungovat váš marketing a reklama. A o to těžší chvíle budou zažívat vaši obchodníci – ať již ti živí v poli nebo ti onlinoví.

Budování vztahů s vaším publikem v online světě je samozřejmé a cenné – videa, podcasty, blogy, PR články, mailingy atd. Platí, a my se s tím ztotožňujeme, že pokud nejste vidět v online světě, jako byste nebyli. Co je potíž, ustát tlačenici, která v onlinu je. My všichni potřebujeme dvě nejcennější komodity 21. století – pozornost a čas našich zákazníků.

Řešení? Přimixovat k onlinu další médium v podobě tištěného firemního časopisu, které si na poli budování vztahů, získávání pozornosti a času připisuje cenné body.

Offline vs. Online – víte, jak se chová a co zažívá vaše publikum ve dvou odlišných světech?

Papírové novinyOnline zpravodajství
Je to klid a relaxCítím se roztěkaný
Obsah má začátek a konecObsah je nekonečný
Nic mě nevyrušujeRuší mě notifikace a agresivní reklama
Cítím se intelektuálněCítím se provinile, protože prokrastinuji
Je to za odměnuCítím se jako v práci, což mě stresuje
Čtu většinu článkůSpíš prolítávám
Čtu celé textyČtu úryvky
Soustředím se na jeden textDělám víc věcí najednou


Chtějte dát vašim zákazníkům něco víc a získáte to nejcennější!

Zdroj průzkumu: s laskavým svolením Michelle Losekootové a Elišky Vyhnánkové jsme použili data z jejich knihy Jak na sítě 

Autor: Zdeňka Škochová

Zdenka
PROSPECTEA Česká republika, s.r.o. © 2016 All Rights Reserved | CorporatePro s.r.o.
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}
Zásady cookies | Souhlas se zpracováním osobních údajů