Prospectea

  • Služby
    • Firemní časopisy
      • o službách
      • o technice
      • o businessu
      • o produktech
      • cizojazyčné
    • Firemní profily
      • Katalogy
      • Brožury
      • Prezentace firmy
    • Jednotný vizuální styl
    • Markeťák za polovinu
    • Tvorba obsahu
      • Obsahová strategie
    • Jak na e-book
      • E-book – realizace
  • E-BOOKY
    • E-BOOK 58 ČEŠTINÁŘSKÝCH CHYTÁKŮ
    • E-BOOK JAK URVAT POZORNOST NA INTERNETU
  • Blog
  • TIPY
  • Reference
    • Firemní časopisy
    • Tvorba obsahu
  • O nás
    • Kariéra
    • Publikujeme
    • Podporujeme
  • Kontakt

Vydavatel časopisu je ten, kdo dokáže převzít velkou část zodpovědnosti a práce na svá bedra

Tak zní titulek článku ve firemním časopise Dobrodružství personalistiky společnosti Performia. Výstižný rozhovor s naší výkonnou ředitelkou Zdeňkou Škochovou o tom, jaká je role vydavatele při realizaci firemního média. Právě vydavatel dohlíží na to, aby časopis celkově ladil, nic mu nechybělo ani nepřebývalo a hlavně splnil svůj původní účel.

V čem je podle tebe role vydavatele časopisu nepostradatelná?

Naši zákazníci, kterým s vydáváním jejich časopisů pomáháme, mají svůj hlavní byznys v různých odvětvích. Tvorba vlastního firemního časopisu je jen jednou z mnoha činností, kterou daná společnost řeší. Je to jen střípek toho všeho, co se musí v organizaci v jednotlivých divizích dít, aby byla zdravá a prosperující. My jsme ti, pro které je vydávání časopisů denní chleba, a dokážeme tedy převzít velkou část zodpovědnosti a práce na svoje bedra.

 

Co je na vydavatelské práci nejtěžší?

Styl vzájemné spolupráce je různorodý. Pro někoho zajišťujeme pouze editační a korektorské práce, pro jiné realizujeme kompletní dodávku, kdy připravíme texty, provedeme korektury, sazbu, časopis vytiskneme a distribuujeme do správných rukou. A jako v každém procesu můžeme narážet na různé nelehké situace, které jsou ale vždy řešitelné. Nejtěžší pro nás je situace, když vidíme, že má náš klient skvělý start a odhodlání tvořit časopis, ale nepodaří se mu tento záměr dlouhodobě ve firmě udržet a vydávat další čísla. Právě pravidelnost a dlouhodobost je to, co dělá toto médium funkčním při budování interního i externího PR firmy. Je škoda a mrzí nás, když se počáteční energie rozplyne v dalších nezbytnostech.

 

Jak se vám spolupracuje s Performií?

Performia má štěstí, že má Dobrodružství personalistiky na starost Bára Hartmannová, která do něj vkládá přesně to, co takové médium potřebuje. Navíc drží a rozvíjí původní účel, se kterým Lucie Spáčilová odstartovala před několika lety tvorbu prvního čísla, u kterého jsme byli. Ať chcete, nebo nechcete, ve finále čtenář velmi dobře vycítí emoci a ducha dané firmy, a to se Performii daří. Takových zákazníků bychom si přáli více.

 

(Rozhovor vyšel ve firemním časopise Dobrodružství personalistiky číslo 20)

Autor: Zdeňka Škochová

Zdenka
PROSPECTEA Česká republika, s.r.o. © 2016 All Rights Reserved | CorporatePro s.r.o.
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.Souhlasím