Prospectea

  • Služby
    • Firemní časopisy
      • o službách
      • o technice
      • o businessu
      • o produktech
      • cizojazyčné
    • Firemní profily
      • Prezentace firmy
    • Jednotný vizuální styl
    • Markeťák za polovinu
    • Tvorba obsahu
      • Obsahová strategie
      • Kariérní obsah
    • Jak na e-book
      • E-book – realizace
    • Brožury
    • Katalogy
    • Případová studie
  • E-BOOKY
    • E-BOOK 58 ČEŠTINÁŘSKÝCH CHYTÁKŮ
    • E-BOOK JAK URVAT POZORNOST NA INTERNETU
    • E-BOOK 28 tipů pro tvorbu jednotného vizuálního stylu
  • Blog
  • Reference
    • Firemní časopisy
    • Tvorba obsahu
  • O nás
    • Kariéra
    • Publikujeme
    • Podporujeme
  • Kontakt

Jak na obsah firemního časopisu?

Možná si kladete otázku, jaký by měl být obsah firemního časopisu. Jaké články napsat, aby přilákaly návštěvníky do obchodu či na webové stránky? Jaké jsou účinné nástroje pro vytváření vašeho skvělého PR
a jak je použít? Sepsali jsme pár námětů, které vám s tím pomohou.

Renesance firemních časopisů - úvodní slovo

Úvodní slovo – bez něj to nejde

Snažte se od první věty čtenáře zaujmout. Jděte ihned k věci. Upozorněte na jedno či dvě zásadní témata, která se linou celým časopisem. Vysvětlete, proč jste se rozhodli věnovat právě těmto tématům. Doplňte úvod o své vlastní postřehy a názory. Můžete přidat i něco osobního, pod co se můžete podepsat.

 


 

Rozhovor – nejtěžší disciplína

Stejně jako rozhovor samotný je velmi důležitý i titulek celého článku. Je to reklamní poutač, který rozhoduje, zda si ho čtenář přečte, či nikoli. V úvodním perexu je důležité představit dotazovaného a navnadit čtenáře na celý rozhovor. Perex je text s doporučenou délkou do 250 znaků včetně mezer umístěný před vlastními otázkami. Otázky by neměly být záludné, ale mají dotazovaného podporovat ve vedeném dialogu. Na závěr by se měl vzbudit další čtenářův zájem o zpovídanou osobu nebo téma rozhovoru.

Prosepctea - Efektivní podnikání - rozhovor

 

Prospectea - Technoviny - Jak použít komiks

Komiks – osvěžení firemního časopisu

Sepište si, kde se bude komiks odehrávat a kdo v něm bude vystupovat. Každý příběh má zápletku, aby se děj posouval kupředu. Myslete na to, pro jaké publikum tvoříte. Jaký styl použijete, zda komický či dramatický, jenž vyvolá ve čtenářích určitý pocit. Bez ohledu na délku komiksu si sepište scénář. Pomůže vám posoudit, zda je příběh čtivý. Pozor na to, aby nedominoval dialog. Komiks je vizuální médium.


 

Porozumění – to je to, oč tu běží

85 % zákazníků prostřednictvím firemního časopisu lépe porozumí vašim produktům a službám. Například velmi pomáhá porovnání výhod a nevýhod různých materiálů a postupů.

Prospectea - KNEWS - Jak na porozumění

 


 

Prospectea - Ve výškách - Popis

Popis  produktu

Kolik textu je potřeba na popisek? Tolik, kolik je nutné. Musí být dostatečně dlouhý, aby byly pokryty veškeré důležité informace a aby byl zajímavý. Je prokázáno, že lidé většinou čtou začátek věty a začátek odstavce.

  • Neplýtvejte nadbytečnými či nepodstatnými slovy.
  • Nejprve uveďte důležité informace.

Někdy se firmy spoléhají na ústní doporučení. Je však nepravděpodobné, že v konverzaci vaši zákazníci popíšou rozměry a kvality vašich produktů tak přesně, jak byste si přáli. Proto je třeba vše důležité stručně, ale přesně popsat v mediálních materiálech firmy. Dobrý příklad je uveden právě v časopise Ve výškách s Carl Stahl na stranách 16 a 17.

 

 


 

Rozhovor jako reference

Jedná se o stěžejní obsah časopisu. Rozhovor vedete se spokojeným zákazníkem, který je typickým zástupcem vaší cílové skupiny. V takovém rozhovoru zákazník hodnotí svou zkušenost s vámi a s vašimi produkty či službami. Jestliže někdo váhá vás oslovit, tak právě reference, které vás popisují jako spolehlivého partnera, jenž se svým zákazníkům věnuje a komunikuje s nimi, vám ho pomůže přesvědčit. Není to jen o slovech jako „spokojený“ nebo „skvělé“. Aby reference splnila svůj účel, musí v ní jasně zaznít konkrétní pozitiva. Nejlepší rozhovor obsahující referenci je rozhovor typu win-win. To znamená, že i zákazník dostane prostor představit sebe či své podnikání. 

rozhovor Synergy blog

 

 

Autor: Romana Točíková

Romana
PROSPECTEA Česká republika, s.r.o. © 2016 All Rights Reserved | CorporatePro s.r.o.
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}
Zásady cookies | Souhlas se zpracováním osobních údajů