Prospectea

  • Služby
    • Firemní časopisy
      • o službách
      • o technice
      • o businessu
      • o produktech
      • cizojazyčné
    • Firemní profily
      • Prezentace firmy
    • Jednotný vizuální styl
    • Markeťák za polovinu
    • Tvorba obsahu
      • Obsahová strategie
      • Kariérní obsah
    • Jak na e-book
      • E-book – realizace
    • Brožury
    • Katalogy
    • Případová studie
  • E-BOOKY
    • E-BOOK 58 ČEŠTINÁŘSKÝCH CHYTÁKŮ
    • E-BOOK JAK URVAT POZORNOST NA INTERNETU
    • E-BOOK 28 tipů pro tvorbu jednotného vizuálního stylu
  • Blog
  • Reference
    • Firemní časopisy
    • Tvorba obsahu
  • O nás
    • Kariéra
    • Publikujeme
    • Podporujeme
  • Kontakt

70 tipů na titulky, které spolehlivě fungují

70 blog zmenšený

Neztraťte plusové body hned na startu a udělejte vše pro to, aby si váš článek čtenáři skutečně přečetli. Pokud nezaujmete titulkem, nikdo se k samotnému textu nedostane. Statistiky říkají, že 80 % lidí si přečte titulek a jen 20 % celý článek.

XY (číslovka) tipů, věcí…

1/   … věcí, které vám… neřekne…
2/   … trendů pro rok…
3/   … věcí, které by měl mít každý…
4/   … úžasných věcí, které je třeba zkusit…
5/   … šílených…, které vám dají…
6/   … typů…
7/   … otázek, které si musíte položit, než…
8/   …, které se hodí na…
9/   … tajemství o…
10/ … zdrojů, které vám pomohou…
11/ … znamení, že byste měli…
12/ … pravidel…
13/ … zvyků pro…
14/ … nápadů pro…
15/ … trendů…, které musíte k… znát
16/ …, které milujete
17/ … faktů o…
18/ … příkladů…, které vás inspirují…
19/ …, které vás motivují
20/ … důvodů, proč jste…
21/ … chytrých strategií pro…
22/ … lží, které vám (autorita / blízká osoba) rád namluví
23/ … málo známých věcí, které mohou ovlivnit vaše (zdraví/výdělek…)
24/ … věcí, které (autorita / blízká osoba) nechce, abyste věděli
25/ … nejefektivnějších taktik k…
26/ … nejpopulárnějších způsobů, jak…
27/ … špatných způsobů, jak…
28/ … tipů pro zaneprázdněné…
29/ … smysluplných kroků…
30/ … varování, která vám zachrání…
31/ … překvapivých…
32/ … zvládnutelných tipů pro…
33/ … užitečných tipů…
34/ … skvělých způsobů, jak… bez triků
35/ … triků k…
36/ … chyb, které už nikdy neuděláte…
37/ … super tipů na…
38/ … překvapujících novinek…

Zaujměte otázkou

39/  Jak zařídit…

40/  Jak… v… krocích

41/  Jak zprovoznit…

42/  Jak najdu…

43/  Jak rozproudit…

44/  Jak vytvořit silný…

45/  Jak naprosto změnit…

46/  Jak vyrobit…, co získá…

47/  Jak vytvořit…, aby nezapadnul…

48/  Jak poznám, že…

49/  Jak správně…

50/  Jak… může inspirovat vaši…

51/  Jak se zbavit…

52/  Co dělat s…

53/  Kde najít…

54/  Jak být za rok… (žádaná pozice)

55/  Víte, že…

56/  Jaký je recept na…

57/  Co je to… a jaké místo má v…

58/  Proč mít…

59/  Co vám nikdo neřekne o…

Návody…

60/  Rychlý návod: …

61/  Kompletní návod na…

62/  Návod pro začátečníky: Jak…

63/  Vyrob si sám: …

64/  Fungování… pro…

65/  Tajná příručka…

Výzva k akci funguje

66/  93 % e-shopů končí. Zachraňte ten svůj

67/  Posílejte svým zákazníkům automatická přání k narozeninám e-mailem

68/  Vytvořte váš vlastní firemní časopis a odlište se od konkurence

Dejte prostor citacím

69/  „Porno? Byla jsem mladá a hloupá, o to víc jsem na sebe dnes pyšná,“ říká úspěšná fitness trenérka

70/  „Největší hloupost je revoluce, budoucnost patří revoluci,“ říká novinář Zbyšek Pechr

Další tipy, jak s titulky pracovat

Pracujte s lokálním zaměřením (pokud je to vhodné).

Paradox funguje.

Používejte:

  • superlativy,
  • přídavná jména (jednoduchý, správný, neuvěřitelný),
  • příslovce (snadno, rychle, jednoduše),
  • časové termíny (Jak získat 30 nových zákazníků do 30 minut).

Autor: Zdeňka Škochová

Zdenka
PROSPECTEA Česká republika, s.r.o. © 2016 All Rights Reserved | CorporatePro s.r.o.
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}
Zásady cookies | Souhlas se zpracováním osobních údajů