E-BOOK

Jak díky obsahu urvat pozornost na internetu

aneb

Tajemství úspěšného článku

Workshop o obsahu

Máme za sebou desítky napsaných a zveřejněných článků a víme, co rozhodne o tom, zda se vaše sdělení nakonec k vašim zákazníkům dostane, nebo ne.

Posbírali jsme naše zkušenosti z mnohaleté praxe a přidali nejnovější pozorování chování čtenářů a internetových vyhledávačů.

To vše jsme podložili výsledky z důvěryhodných průzkumů a připravili jsme si pro vás tento  e-book, který je plný praktických příkladů i cvičení.

 

Co se v tomto e-booku dozvíte?

✓      jak přimět čtenáře, aby si váš článek přečetli,

✓      jak díky článku přeměnit čtenáře v zákazníky,

✓      jak vypadá titulek, který spolehlivě funguje a přitáhne pozornost,

✓      6 chyb, kvůli kterým ztrácíte čtenáře a potenciální zákazníky,

✓      jak zlepšit pozice svých článků v internetových vyhledávačích,

✓      jak poměr obrázků a textu ovlivňuje šíření vašich článků po sociálních sítích,

✓      že na vzhledu záleží, aneb proč je dobré nepodceňovat vizuální obsah,

✓      3 věci, na které rozhodně nesmíte zapomenout, pokud umísťujete článek na web,

✓      proč investovat do tvorby obsahu a jak díky tomu nakonec ušetříte peníze.

write original, useful, informative conctent

E-book je určený pro ty,

✓      kteří neustále slyší, jak je tvorba obsahu pro podnikání důležitá, a chtějí konečně pochopit podstatu tohoto fenoménu,

✓      kteří již tvoří obsah a chtějí se zdokonalit, načerpat novou inspiraci a tipy z praxe,

✓      kteří se psaním začínají, nemají příliš zkušeností a chtějí se naučit, jak psát atraktivní obsah a pracovat s ním na internetu,

✓      kteří psaní obsahu zadávají svým zaměstnancům nebo do agentury a chtějí mít jasno v tom, co mají chtít, co je třeba následně zkontrolovat a jak se nenechat ošidit.

Jak to vidí ti, kteří si e-book již přečetli?

Doubkova web

Věra Doubková

Vedoucí marketingu

ATRIUM, s.r.o.

E-book je pro mě užitečný při psaní krátkých aktualit na firemní web či sociální sítě. Zaujaly mě konkrétní příklady z praxe – často „bojuji“ se správným nadpisem a ten skončí jako nenápadný, nelákavý. Důležité pro mě bylo také sledování počtu slov v textech. Co se týče rozsahu, považuju příručku za vyčerpávající. Vše bylo velmi přehledné, použití obrázků příjemné. E-book mě zaujal proto, že takové informace jsou cenné a byly zdarma. A také mě zaujalo lehké a přehledné čtení. Příručka se mi opravdu moc hodí. Děkuju.


CVT_Krejčířová Kateřina e-bookKateřina Krejčířová

Vedoucí týmu pro projekt přímé komunikace se zákazníkem v rámci trhů EMEA

Společnost ConvaTec Česká republika s.r.o.

E-book je pro mě užitečná připomínka toho, jak napsat článek zajímavě. Teď právě budu psát článek do firemního časopisu, tak si určitě zase připomenu Vaši „Fascinující Hooverovu přehradu“.

Báječný příklad, jak stejnou věc udělat jinak a lépe, děkuji Vám! I když dělám v marketingu přes 30 let, vždycky je dobré se vrátit k základům a zákazníkovi. Líbila se mi sekce o organickém vyhledávání, které je v naší firmě teď aktuálním tématem. Přehlednost je hlavní plus Vašeho e-booku. Výborná orientace v textu, příklady z praxe, používání češtiny (sloveso dodá grády) a obsah, který je srozumitelný pro laika i zkušeného marketéra. Ráda spolupracuji s Prospecteou, používáme i marketingový systém Quanda. Vždy, když mi něco není jasné v e-mailingu nebo v digitálním marketingu, tak se s důvěrou obrátím na pana Spáčila nebo někoho z jeho týmu. Líbí se mi, že co učíte, také sami děláte – a funguje to. Přeji Vám hodně spokojených zákazníků, pro které jste velkou inspirací. No a za chvíli jdu psát ten článek, který bude mít název „Náš Bruno má stomii“… Hmm, anebo že bych ho nazvala jinak?


konigsmarkova

Alena Königsmarková

asistentka CEO

W & P EURONOVA s.r.o.

Váš e-book je velmi pěkně zpracován a je plný hodnotných informací, které lze okamžitě použít v praxi. Obsahuje i přehledné shrnutí, na co bychom neměli v komunikaci se zákazníky zapomínat. Informace z e-booku jsou užitečné při plánování online marketingové strategie. Zaujalo mě upozornění, že vizuální obsah má o 40 % vyšší šanci na sdílení. Nebo že si lidé pamatují 80 % toho, co vidí, a jen 20 % toho, co čtou. Líbilo se mi i grafické zpracování. E-book využiji, protože v naší společnosti se chceme nyní více zaměřit na komunikaci se zákazníky prostřednictvím kvalitního obsahu. Nejen e-book, ale i vaše články jsou velmi přínosné a inspirující.


Zbyněk Svadba

Ředitel společnosti

TRIO reality s.r.o. 

 „Díky za e-book. Opravdu se mi hodí, a ještě k tomu přišel ve správný čas. Určitě jej využiji. Udělám si vaše praktická cvičení a vyladím své psaní na vyšší level.“

Svět se mění a efektivita offline reklamy poklesla do bodu, kdy se v mém oboru stává přítěží. Dlouho jsem hledal, vymýšlel a zkoušel nové cesty k potenciálním klientům, až jsem konečně dospěl k obsahovému marketingu. Začátkem jara tohoto roku jsem se opřel do doplňkového webu, který na rozdíl od toho našeho tradičního přímo oslovuje naše potenciální klienty. Tomu jsou uzpůsobeny jak jeho funkce, tak struktura a obsah, který s kolegou průběžně tvoříme a přidáváme nové články. Minulý týden, po napsání pátého článku, jsem pocítil potřebu články standardizovat. Vnímal jsem to tak, že články jsou sice z mého pohledu čím dál lepší a že první s posledním je nesrovnatelný. Ale pochopitelně jsem chtěl, aby nejlepší byly všechny. :-) A tak jsem se vrhl na sepsání metodiky.

Když jsem pak dostal a pročetl si váš e-book Jak díky obsahu urvat pozornost na internetu, vyloženě mě potěšilo, že jsem se svými novými zásadami hodně přiblížil vašemu dílu. Nejen proto, že jsem se takto přiblížil profíkům, ale také proto, že jsou ty dva materiály kompatibilní a já můžu ten váš fantasticky využít. Navíc obsahuje návod na to, jak dělat e-booky, což je náš další cíl. Takže: Díky za e-book. Opravdu se mi hodí, a ještě k tomu přišel ve správný čas. Určitě jej využiji. Udělám si vaše praktická cvičení a vyladím své psaní na vyšší level.