Prospectea

  • Služby
    • Firemní časopisy
      • o službách
      • o technice
      • o businessu
      • o produktech
      • cizojazyčné
    • Firemní profily
      • Prezentace firmy
    • Jednotný vizuální styl
    • Markeťák za polovinu
    • Tvorba obsahu
      • Obsahová strategie
      • Kariérní obsah
    • Jak na e-book
      • E-book – realizace
    • Brožury
    • Katalogy
    • Případová studie
  • E-BOOKY
    • E-BOOK 58 ČEŠTINÁŘSKÝCH CHYTÁKŮ
    • E-BOOK JAK URVAT POZORNOST NA INTERNETU
    • E-BOOK 28 tipů pro tvorbu jednotného vizuálního stylu
  • Blog
  • Reference
    • Firemní časopisy
    • Tvorba obsahu
  • O nás
    • Kariéra
    • Publikujeme
    • Podporujeme
  • Kontakt

Nerad se „předvádím“, je firemní časopis ten pravý PR nástroj pro nás?

Firemní časopis UOL Revue
Firemní časopis UOL Revue – Prospectea

Při svých schůzkách jsem se už potkala s mnohými otázkami. A i tato zazněla na jedné z nich. Takže, jak je to s ostychem a skromností ve vztahu k firemnímu PR, potažmo k firemnímu časopisu? K čemu je firemní časopis dobrý a proč ho vydávat, je většinou téma hned v úvodu schůzky. Takže to už máme za sebou. Pokud ale otázka přijde v tuto chvíli znovu, je potřeba se na to podívat ještě jednou.

Zasloužíte si to
Stává se mi, že se potkám s firmou, která je na trhu 20 let, vyšlapala si svojí cestu od úplné nuly a teď má něco, co je víc než jen životaschopný a funkční organismus. Je to skupina, která drží pohromadě, má své vize, strukturu, funkční postupy, svoje zákazníky. Když začínali, byli jen dva a tak nějak jim to vyrostlo pod rukama. I toto slýchám. Ale nikdy se to nestalo jen tak. Je za tím spousta poctivé práce. Mojí zkušeností je, že ti, kteří toho dokázali opravdu hodně, jsou ti nejskromnější. Co s tím?

Skromnost se v PR nenosí
Pokud tomu tak je, nezbývá, než aby do firmy přišel ten správný píárista. Někdy to bývají děti svých rodičů, kteří prožili jejich začátky podnikání z té druhé strany. Nemusí to tak ale být. Ten, koho tato firma potřebuje, je někdo, kdo za ní tak trochu dýchá, váží si jí a dobře jí zná, anebo chce poznat. Možná právě on přišel s myšlenkou, že je čas na vlastní firemní časopis. Anebo myšlenku vlastního časopisu nosil v hlavě i sám majitel, ale ve vší skromnosti se jí neodvážil vyslovit nahlas.

Vykřičte do světa svoje úspěchy
Sedím na schůzce proto, že je potřeba někoho, kdo jim s celou realizací pomůže. Co tedy odpovím na otázku: „Nerad se předvádím, je firemní časopis ten pravý nástroj pro naše PR?“ Odpovím asi toto: „Vlastní firemní časopis je výjimečná PR platforma, kde je celý prostor jenom váš.  V rámci vytváření důvěry ve vaší firmu je přímo žádoucí, abyste doslova vykřičeli do světa, co se vám podařilo, co máte před sebou, přiblížili jste sami sebe vašim klientům a poodkryli něco ze zákulisí firmy. Na druhé straně jsou zase lidé, kteří mají tvář a pokud poodhalíte i tu svou, vaše spolupráce bude o kus příjemnější.“

 

Autor: Zdeňka Škochová

Zdenka
PROSPECTEA Česká republika, s.r.o. © 2016 All Rights Reserved | CorporatePro s.r.o.
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}
Zásady cookies | Souhlas se zpracováním osobních údajů