Workshop

Jaké je tajemství úspěšného PR článku?

aneb

Nenechte si utíkat čtenáře a zákazníky

Workshop o obsahu

Víte, že máte jen několik vteřin na to, abyste zaujali své čtenáře a měli šanci je přeměnit na zákazníky? Co přesně musíte udělat pro to, abyste tyto vteřiny navždy neztratili?

Chtěli byste umět napsat PR článek, který strhne lavinu zájmu o váš produkt nebo službu a zajistí vám prodej na několik měsíců dopředu? I takový případ jsme zažili na vlastní kůži – a nejsou v tom žádné čáry. Je potřeba pracovat se správnými ingrediencemi a pravidly, která jsou předpokladem pro to, abyste přilákali zákazníky.

Máme za sebou desítky napsaných a zveřejněných článků a víme, co rozhodne o tom, zda se vaše sdělení nakonec k vašim zákazníkům dostane, nebo ne.

Posbírali jsme naše zkušenosti z mnohaleté praxe a přidali nejnovější pozorování chování čtenářů a internetových vyhledávačů. To vše jsme podložili výsledky z důvěryhodných průzkumů a připravili jsme si pro vás den plný inspirace, praktických příkladů a cvičení.

Přijďte na náš speciální letní workshop a dozvíte se:

  •  jak přimět čtenáře, aby si váš PR článek přečetli,
  •  jak díky PR článku přeměnit čtenáře v zákazníky,
  •  jak vypadá titulek, který spolehlivě funguje a přitáhne pozornost,
  •  5 chyb, kvůli kterým ztrácíte čtenáře a potenciální zákazníky,
  •  jak zlepšit pozice svých PR článků v internetových vyhledávačích,
  •  jak poměr obrázků a textu ovlivňuje šíření vašich článků po sociálních sítích,
  •  že na vzhledu záleží, aneb proč je dobré nepodceňovat vizuální obsah,
  •  3 věci, na které rozhodně nesmíte zapomenout, pokud umísťujete PR článek na web,

…a naučíte se mnoho dalšího.

write original, useful, informative conctent

Co platilo dříve, už nefunguje. Google má svá nová pravidla, bez kterých se neobejdete, pokud chcete být úspěšní ve zveřejňování obsahu na internetu.

Nepropásněte tedy šanci dozvědět se nejnovější trendy a nezůstat pozadu.

Chceme, abyste odcházeli a měli v rukou nástroje, které vám zjednoduší život.

Workshop je učený pro ty,

  1. kteří neustále slyší, jak je tvorba obsahu pro podnikání důležitá, a chtějí konečně pochopit podstatu tohoto fenoménu;
  2. kteří již tvoří obsah a chtějí se zdokonalit, načerpat novou inspiraci a tipy z praxe;
  3. kteří se psaním začínají, nemají příliš zkušeností a chtějí se naučit, jak psát atraktivní obsah;
  4. kteří psaní obsahu zadávají svým zaměstnancům nebo do agentury a chtějí mít jasno v tom, co mají chtít, co je třeba následně zkontrolovat a jak se nenechat ošidit.

Pro letošní rok  již nemáme vypsaný termín.

V případě vašeho zájmu si rezervujte místo. Budeme vás kontaktovat. 

Kde se workshop koná: Poděbradská 206/57, Praha 9

Za kolik: 4 900 Kč + DPH (hradí se předem na základě vystavené faktury)

Rezervujte si místo pomocí formuláře.

Chcete ušetřit?

  1. Cena našeho celodenního workshopu je srovnatelná s cenou za realizaci jednoho PR článku od profesionálů. Pokud už nyní víte, že chcete ušetřit za dodávání obsahu od agentury, a chcete tvořit kvalitně a sami, potom si lehce spočítáte návratnost této investice.
  2. Víme, jak je cenné, pokud můžete přímo na workshopu vše řešit se svým kolegou/kolegyní. Proto má u nás každý další sudý účastník z jedné firmy vstup pouze za polovinu (tj. za 2 450 Kč + DPH).
  3. Pokud se přihlásíte a poplatek za workshop uhradíte s měsíčním předstihem, zaplatíte pouze 4 400 Kč!

Workshopem vás provede Zdeňka Škochová, výkonná ředitelka společnosti PROSPECTEA Česká republika, s.r.o. a speciální host Denisa Kmeťová, produkční manažerka a specialistka pro online marketing a PR.

 

zdenka_1

 

 

Zdeňka je výkonná ředitelka společnosti PROSPECTEA Česká republika, s.r.o., konzultantka a trenérka odborné přednášky a workshopu. Na poli PR a marketingu se pohybuje již od roku 2011. Aktivně pomáhá u klientů se strategií jejich komunikace a pod jejím vedením bylo vytvořeno již více než 100 firemních časopisů a dalších médií, vyhodnotila přes 100 marketingových a PR analýz. Se svým týmem vytvořila desítky článků, které se objevují na internetu i v tištěných médiích.

Denisa Kmetova

 

 

Denisa je produkční manažerka firemních časopisů a PR projektů společnosti PROSPECTEA Česká republika, s.r.o. Po letech působení na pozici šéfredaktorky v komerčních tištěných médiích se stala profesionálem v online marketingu, oblasti PR a copywritingu. Díky těmto zkušenostem získala náhled ze všech stran – z pohledu klienta, copywritera, PR manažera i toho, kdo článek potenciálně zveřejní. Z praxe ví, jak dobře napsaný, dobře načasovaný a dobře umístěný PR text dokáže ovlivnit vaše podnikání. Jediný takový článek například stačil na to, aby přivedl zákazníky a na 4 měsíce zcela zaplnil objednávkové termíny studia estetické péče.

Co říkali účastníci workshopu na jeho konci


Mgr. Monika Hamidović, DiS., Carl Stahl & spol, s.r.o.

„Přehledná osnova workshopu. Velmi dobrý přednes obou lektorek a ochota odpovídat na dotazy. Skvělé praktické ukázky. Co bylo slíbeno, to bylo splněno. Odnáším si mnoho bodů k přemýšlení, co uvést do praxe, a zefektivnit tak svou práci. Nejvíce mě zaujalo téma realita cílové skupiny, průzkum a posílení pozic PR článků ve vyhledávačích.“

Ing. Marcela Kožoušková, VMS VISION, s.r.o.

„Výstižné i praktické pro začátečníka, stejně jako pro profesionály v oboru PR. Jednoduché návody, jak zlepšit sekvenci v psaní. Zaujalo mě téma účinnost jednotlivých prvků v PR článcích, ale obecně každá část workshopu mi poskytla nové informace.“